101 دوپینگ تربیتی مسیررسانه

مجموعه دوپینگ تربیتی مسیررسانه بزودی منتشر خواهد شد.

این مجموعه که به همت موسسه مسیررسانه و جمعی از کارشناسان عرصه سواد رسانه‌ای تهیه و تولید شده است شامل  صد و یک راهکار تربیتی در حوزه سوادرسانه‌ای میباشد که پاسخی به سوالات کلیدی و متداول والدین میباشد.

چرا دوپینگ
با توجه به گسترش بی حد و حصر رسانه‌ها و شیوع ویروس کرونا که یکی از عوامل ارتباط بیشتر فرزندان با ابزار رسانه‌ای شده است، خانواده‌ها با دغدغه تاثیرات این ابزار بر روی شخصیت و رفتار فرزندانشون مواجه هستند.و این دغدغه مهم و نیازمند پرسش و پاسخ از متخصصان و عالمان این حوزه میباشد.

کارشناسان مجموعه دوپینگ
از جمله متخصصان و کارشناسانی که در دوپینگ تربیتی مسیررسانه با آنها همراه هستیم میتوان به :
خانم دکتر آسیه حسینی نیکو (دکترای روانشناسی تربیتی و مدرس فبک)، آقای مجید اسماعیلی (کارشناس سوادرسانه‌ای و تربیتی)، آقای مسعود حسنلو (فعال و پژوهشگر تکنولوژی آموزشی)، آقای محمد‌علی رجبی ( سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا و نویسنده کتاب راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال)، آقای حسین حق پناه (عضو شورای تالیف کتاب درسی تفکر و سوادرسانه‌ای)،آقای دکتر محمدحسین شاه‌آبادی (کارشناس سوادرسانه‌ای و تربیتی) و … اشاره کرد که مارا در تولید این مجموعه همراهی کرده اند.

تاریخ انتشار دوپینگ
این مجموعه انشالله روزهای زوج توسط موسسه مسیررسانه در صفحات مجازی و سایت این موسسه به آدرس Medialit.massir.ir منتشر خواهد شد.

 

 

مشاهده این مطلب هم پیشنهاد می شود
رادیو سوادآوا | برنامه نهم (فصل اول)