سرعت در اطلاع رسانی
سرعت در اطلاع رسانی

نقش سرعت در اطلاع‌رسانی

🔹سرعت ارتباط، که نقش حساسی در #اطلاع_رسانی برعهده دارد، در همه زمینه‌ها در حال افزایش است. همان گونه که تحولات جهانی به طور لحظه‌ای در حال بروز و ظهور است، هر رسانه‌ای که بتواند ثانیه‌ای زودتر اقدام به #انتشار_اطلاعات کند، گوی سبقت را از دیگر رسانه‌ها ربوده است.

🔸همین موضوع باعث شده است تا برخی رسانه‌ها در فعالیت‌های تبلیغاتی خود، از سرعت با عنوان مزیت اصلی رسانه خود یاد کنند و آن را در کنار عواملی مانند #صحت و #دقت قرار دهند که البته این همان مثلث دلخواه و مورد مطالبه #مخاطب از رسانه‌های امروزی است.

🔹موفقیت در ایجاد سرعت بیشتر در فعالیت‌های رسانه، مستلزم به کارگیری #فناوری‌های_جدید ارتباطی با حجم کم و توانایی‌های بالاست و همین موضوع باعث شده است تا #رسانه‌ها در این زمینه با جدیت بیشتری وارد صحنه رقابت شوند.

📝منبع: “رمز و راز خبرنگاری کوله پشتی” به اهتمام حسن قربانی

مشاهده این مطلب هم پیشنهاد می شود
شرکت‌کنندگان از دوره 6 و 7 تربیت مربی سواد رسانه‌ای می‌گویند | کلیپ