بابل جانگل
بابل جانگل

مسیرباز؛ «بابل جانگل»

🔰 #مسیر_باز
قسمت بیست و سوم

🔺 #بابل_جانگل

🔹 بازی فکری Bubble Jungle یک #مسابقه میان چهار فیل با رنگ‌های مختلف است. دقت کنید که در میان 48 #توپ_رنگی، رنگ مناسب را برای هرکدام از فیل‌های بامزه انتخاب کنید. یک #فیل چقدر می‌تواند در استفاده از خرطومش مهارت داشته باشد؟

🔸 48 گوی رنگی (از 6 رنگ متفاوت) در ظرفی قرار دارند. به هر #بازیکن، یک “فیلچه” داده می‌شود، که با استفاده از آن، باید گوی‌های مختلف را از داخل ظرف بردارد. در آغاز هر دور #بازی، یک کارت “رو” می‌شود که به بازیکنان می‌گوید که باید چه تعداد از گوی‌های چه رنگی را به چه ترتیبی، در خرطوم فیلِ خود جای دهند!

🔹 هرکس که زودتر موفق به انجام این کار شود، کارت را برای خود برمی‌دارد و هرکس که 10 کارت به دست بیاورد، برنده‌ی بازی خواهد بود. #کودکان بالای پنج سال می‌توانند با کمک 48 کارت موجود در این بسته‌بندی رنگ موردعلاقه‌ی هرکدام از فیل‌ها را انتخاب کنند.

🔸 بازی‌های فکری در افزایش هوش کودکان و #بزرگ‌سالان بسیار مؤثرند. این بازی‌ها باعث حفظ مهارت‌های ذهنی و جلوگیری از کاهش هوش در بزرگ‌سالان می‌شوند. Bubble Jungle یک #بازی_گروهی چهارنفره بوده که برای کودکان بالای پنج سال طراحی ‌شده است.

🔹 انجام بازی‌های گروهی در کودکان ایجاد حس رقابت می‌کند که بر شورانگیزشدن فضا بسیار مؤثر است. علاوه‌براین باعث تحریک مهارت‌های متنوع در کودکان می‌شود و دقت و #تمرکز آن‌ها را در انتخاب رنگ مناسب بالا می‌برد.

✅جمعه های هر هفته با یک #بازی_دورهمی در خدمت شما هستیم

مشاهده این مطلب هم پیشنهاد می شود
مسیرباز؛ معرفی بازی هیجان انگیز پیلوس