تحولات صنعت خبر
تحولات صنعت خبر

تحولات صنعت خبر

تحولات صنعت خبر

🔹 تحولات صنعت خبر به گونه‌ای است که حالا دیگر حتی از #موتورهای_جستجو به عنوان مورد اعتماد ترین #منبع خبر یاد می‌شود.

🔸 بر اساس شاخص‌های اعتبار ادلمن در سال (۲۰۱۵) موتورهای جست و جو از جهت کسب #اطلاعات_عمومی کسب و کار، گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد #اخبار فوری و چک کردن اخبار متنوع شنیده شده، مورد اعتماد ترین هستند و بیشترین مورد استفاده را دارند.

🔹 #محتوای_تصویری که حالا به واسطه رسانه‌های اجتماعی مثل یوتیوب به طور گسترده‌ای در دسترس است، به عمومی‌ترین شکل #محتوای_آنلاین تبدیل شده است.

🔸 مطالعات نشان داده‌اند که عکس و ویدئو توجه بیشتری را جذب می‌کند و #کاربران را برای مدت بیشتری درگیر می‌کنند.

🔹 رشد انفجاری محتوای تصویری در تامبلر، اینستاگرام و اسنپ چت و استفاده از تصویر و ویدئو در دیگر سایت‌های اجتماعی مثل فیس بوک و #توئیتر نشان می‌دهند که عموم مردم با چه رشد شتابانی از محتوای تصویری استقبال می‌کنند. این روند تأثیر عمیقی بر کسب و کار سازمان‌های رسانه‌ای می‌گذارد.

✏️منبع: مقاله “رسانه‌های اجتماعی و استراتژی‌های نوظهور رسانه‌های جریان اصلی؛ با تاکید بر تلویزیون” به اهتمام امید جهانشاهی

مشاهده این مطلب هم پیشنهاد می شود
انواع رسانه‌ها